خدمات مشاوره بازاریابی
- اگر در فکر این هستید که راهی برای بهتر دیده شدن در بازار پیدا کنید
- اگر به تازگی کسب و کارتان را فعال کرده و به دنبال یافتن تیمی برای همکاری در حوزه فعالیت های بازاریابی هستید یا حتی اگر واحد بازاریابی فعال دارید اما به دنبال انجام فعالیت های مرتبط با کمترین هزینه و زمان توسط یک تیم متخصص هستید
- اگر هدفتان افزایش درامد و فروش به کمک بازاریابی است…یا می خواهید اعتماد مشتریانتان را جلب کنید…و یا شاید در این فکر هستید که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی به جذب مشتریان جدید بپردازید
خدمات مشاوره بازاریابی شطرنج مناسب نیازهای شما طراحی شده است.
چرا بر ضرورت مشاوره بازاریابی تاکید داریم؟
معتقدیم هر کسب و کاری برای رسیدن به درامد یا افزایش بهره وری، فارغ از حوزه فعالیت نیازمند بازاریابی است. ما به بازاریابی نگاه تکنیکی برای فروش بیشتر محصولات یا خدمات شما نداریم بلکه به آن در سطح گستره تری نگاه می کنیم. شما از زمانی که به نوشتن طرح کسب و کارتان فکر می کنید تا زمانی که از روش های متفاوتی پیگیر یافتن و شناختن مشتریان خودتان هستید و حتی زمانی که به تبلیغات سعی در تقویت برند خود دارید، در واقع شما در حال انجام فعالیتی به نام بازاریابی هستید.
شک نکنید که بازاریابی بیشترین سهم را در موفقیت هر کسب و کاری دارد. حال شما باید بگویید که تا چه میزان مشتریان و نیازهای خودتان را می شناسید؟ آیا از همه ظرفیت موجود برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده کرده اید؟ ایا هیچ استراتژی مشخصی برای رشد و تقویت کسب و کارتان در نظر دارید؟ چطور متوجه می شوید که مسیر حرکت شما درست است؟ تا چه میزان رقبای خود را تحلیل می کنید؟
ما با مشاوره بازاریابی به شما کمک می کنیم تا در زمان کمتری به رشد و موفقیت مورد انتظارتان برسید.
ما در شطرنج چیکار میکنیم؟
مشاوره و تدوین استراتژی بازاریابی
در این بخش به شما کمک می کنیم تا برنامه کاملی برای دستیابی به مشتریان بالقوه و تبدیل آن به مشتری واقعی تهیه کنید. ارایه ارزش پیشنهادی کسب و کار، پیام اصلی برند، ویژگی های بازار هدف، تعیین مزایای رقابتی و … بخشی از مزایایی است که هنگام مشاوره و تدوین استراتژی بازاریابی به شما ارایه می گردد.
مشاوره و اجرای کمپین های تبلیغاتی
اجرای یک کمپین تبلیغاتی موثر می تواند تعامل و ارتباط قوی تری میان شما و مشتریان تان ایجاد نماید و پیام شما را به صورت دقیق به گوش مخاطبان برساند. ما به صورت تخصصی در کنار شماییم تا کمپین های شما را به صورت ۳۶۰ درجه (انلاین و افلاین) مدیریت، اجرا و تحلیل کنیم.
تحقیقات بازار
ما به شما کمک می کنیم تا شناخت بهتری از رفتار مشتریان تان بدست آورید و بتوانید به یک برند قوی تبدیل شوید. خدمات ما به اثربخشی فعالیت های بازاریابی شما بسیار کمک خواهد کرد.
برنامه بازاریابی
برنامه بازاریابی یک برنامه کلی برای استفاده از تاکتیک های بازاریابی و کانال های مختلف برای دستیابی به اهداف بازاریابی سازمان است. ما در شطرنج تلاش می کنیم تا مناسب ترین استراتژی های بازاریابی متناسب با کسب و کار شما را شناسایی کرده و در پس آن بهترین برنامه بازاریابی را با توجه به بودجه شما ارایه کنیم. برنامه بازاریابی شامل مواردی مانند استراتژی برند، تبلیغات سنتی و دیجیتال (انلاین / آفلاین) روابط عمومی و … می باشد.
FAQs
دیجیتال مارکتینگ به عنوان بازاریابی آنلاین شناخته می شود، بازاریابی دیجیتال به تمام تلاش های بازاریابی که به صورت دیجیتالی در اینترنت انجام می شود اشاره دارد. استفاده از کانال های دیجیتالی مانند تبلیغات پولی در موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی و پلتفرم های رسانه های اجتماعی، باعث میشود کسب و کارهای بزرگ و کوچک با مشتریان جدید و فعلی خودارتباط برقرار کند.
در عصر حاضر، بازاریابی دیجیتال یک جزء کاملاً حیاتی از استراتژی تبلیغات یک کسب و کار است. در واقع، این روزها، بازاریابی دیجیتال بسیار رایج است، بیشتر مشتریان انتظار دارند که کسبوکارها و سازمانها از قبل در بازار دیجیتال حضور داشته باشند اگر کسبوکار شما هنوز این کار را نکرده است، دیگر زمانی مانند زمان حال وجود ندارد.
همانطور که از نام آن پیداست، بهینهسازی موتور جستجو (همچنین به عنوان SEO شناخته میشود) فرآیند فنی جهتدهی وبسایت شما به منظور رتبهبندی بالاتر و دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو است. این بخش مهمی از پیتزای دیجیتال مارکتینگ شما است که میتواند ترافیک را افزایش دهد و به ایجاد آگاهی آنلاین از برند کمک کند.
SEO مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است. این یک جزء پیچیده و در عین حال مهم از بازاریابی دیجیتال است که نباید نادیده گرفته شود.
همانطور که از نام آن پیداست، استراتژی بازاریابی دیجیتال، اجرای یک استراتژی بازاریابی آنلاین است. مانند بازاریابی سنتی، هدف استراتژی بازاریابی دیجیتال جذب مشتریان جدید و فعلی است. با این حال، برخلاف روشهای سنتی، استراتژی دیجیتال بر کانالهای آنلاین مانند بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانههای اجتماعی متکی است.
PPC مخفف pay-per-click است. این یک نوع تبلیغات اینترنتی موثر است که در آن مشتریان، هر بار که بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند، هزینه کمی از حساب شما کم میشود . شما فقط در صورتی هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود. اساسا، PPC راهی برای بازدید از وب سایت شما، علاوه بر هدایت ترافیک ارگانیک است.
در بازاریابی دیجیتال، سرنخ درخواستی است که از یک مشتری بالقوه دریافت می کنید. به عنوان مثال، می تواند یک بازدید کننده از وب سایت شما باشد که در خبرنامه شما عضو شده است. سرنخ ها را می توان از طریق ایمیل مارکتینگ، کمپین های رسانه های اجتماعی، صفحات فرود، چت بات ها و سایر اجزای دیجیتالی مانند محتوای ویدیویی یا یک CTA قوی (تماس برای اقدام) ایجاد کرد.
زمانی که بازاریابی دیجیتال به درستی اجرا شود، می تواند برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به طور یکسان بسیار موثر باشد. نسبت به بازاریابی سنتی مقرون به صرفه تر است و وقتی به گستردگی اینترنت توجه می کنید، نسبت به اکثر روش های تبلیغاتی کلاسیک دسترسی بیشتری دارد.
خدماتی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ ارائه میکنند به نیازهای کسبوکار شما بستگی دارد و در نتیجه، تعیین رقم دقیق در مورد هزینههای آنها دشوار است. برای مشخص کردن دقیق هزینه ها ، آژانس های تبلیغاتی باید استراتژی بازاریابی فعلی شما را ارزیابی کنند و دقیقاً آنچه را که کسب و کار شما برای رسیدن به موفقیت در دنیای آنلاین نیاز دارد، مشخص کنند.
اگر به دنبال شغلی هیجان انگیز در یک صنعت پرسرعت در حال رشد هستید، بازاریابی دیجیتال برای شما مناسب است. تعدادی تخصصهای مختلف در این صنعت وجود دارد که میتوانید با تخصص پیدا کردن در یکی از آن ها وارد بازار شوید.
برای شروع میتوانید با گروه بازارپردازی شطرنج تماس بگیرید. ما همیشه به دنبال استعداد ها برای جذب نیرو هستیم
این روزها، کسب و کارهای بیشتری به جای یک تیم بازاریابی داخلی، آژانس بازاریابی دیجیتال را انتخاب می کنند. این به این دلیل است که برون سپاری مدیریت بازاریابی دیجیتال شما می تواند کل فرآیند را ساده کند، در حالی که نگهداری و مدیریت یک تیم بازاریابی داخلی ممکن است دشوار باشد.
با بیان این موضوع، انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند برای بسیاری یک کار پیچیده و طاقت فرسا باشد – بنابراین در ادامه به شما میگوییم که در یک آژانس بازاریابی به دنبال چه چیزی باشید.
نیازهای بازاریابی شرکت خود را ارزیابی کنید
برای یافتن یک آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب، باید بدانید که کسب و کار شما به چه چیزی نیاز دارد. آیا به یک وبسایت جدید نیاز دارید؟ آیا در حال حاضر یک وب سایت دارید اما نیاز به SEO دارید؟ ارزیابی نیازهای خود به شما این امکان را می دهد که یک آژانس بازاریابی دیجیتالی را پیدا کنید که در مورد نیاز شما متخصص باشد.
تحقیقات خود را انجام دهید
برای کمی تحقیق در مورد آنچه نیاز دارید و آژانس های بازاریابی دیجیتالی که در محدوده شما ارائه خدمات میکنند به موتور جستجوی مورد علاقه خود بروید.
آژانسی بیابید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند
پیدا کردن یک آژانس بازاریابی دیجیتال که بتواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند و ارزش های آن با ارزش های شما همسو باشد، مهم است.

ما آماده کمک به شما هستیم
ما می دانیم که دنیای دیجیتال چقدر می تواند دلهره آور باشد. مهم نیست پروژه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با ما ارتباط بگیرید تا ما شرایط فعلی کسب و کار شما را به طور دقیق بررسی کنیم.

ما آماده کمک به شما هستیم
ما می دانیم که دنیای دیجیتال چقدر می تواند دلهره آور باشد. مهم نیست پروژه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با ما ارتباط بگیرید تا ما شرایط فعلی کسب و کار شما را به طور دقیق بررسی کنیم.