زیرساخت فناوری اطلاعات
___________________
خدمات زیرساخت فناوری اطلاعات
زیرساخت فناوری اطلاعات یک مجموعه نقش بسیار مهمی در موفقیت ایشان در کسب کار دارد. لازم است تا تمامی دیتای پراکنده یک شرکت یا سازمان به صورت مجتمع و خودکار گردآوری و در نهایت تحلیل های ضروری روی آن به صورت برخط صورت پذیرد، آنگاه می توان بر اساس تحلیل های صورت گرفته از وضعیت فروش و بازار اطلاعات دقیقی داشت و برای حال و آینده هوشمندانه تصمیم گرفت.
دو بخش اصلی زیرساخت های فناوری
زیرساخت فناوری اطلاعات شامل دو بخش اساسی سخت افزارها و سامانهها می باشد. به منظور پیاده سازی سامانه ها لازم است تا قبل از آن زیرساخت سخت افزاری و ارتباطات مورد نیاز آماده شود به عبارت دیگر سامانه ها روی زیرساخت سخت افزاری پیادهسازی می شود.
سخت افزار
کیس رایانه، لپ تاپ، سرور، سوییچ شبکه، لینک رادیویی و … می باشد و در واقع دادهها از طریق این زیرساخت تولید، منتقل و ذخیره می شود.
سامانه ها
نرم افزارهای مالی و اداری، فروش، هوش تجاری، به اشتراک گذاری فایل،اتوماسیون و … می باشد.
ما در شطرنج چیکار میکینم؟
در گروه بازارپردازی شطرنج زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت یا سازمان شما را متناسب با نیازها و مدل کسب کارتان طراحی و پیاده سازی یا اصلاح میکنیم تا علاوه بر کاهش هزینهها در بلندمدت، بهرهوری بالایی را از طریق تحلیل دادههای موجود داشته باشیم.
به عنوان مثال فرض کنید یک مجموعه شامل چند شعبه در چند نقطه در سطح شهر، کشور و یا جهان باشد که به روزرسانی دیتا بین آنها به صورت افلاین انجام میشود، در این حالت می توان از طریق برقراری ارتباطات شبکه بین شعب، به روز رسانی ها را به صورت برخط و لحظه ای انجام داد و همچنین از طریق ارتباطات ایجاد شده سیستم تلفن داخلی بین شعب را بدون پرداخت هزینه های مخابرات بین شهری و کشوری را راهاندازی نمود. ممکن است یک مجموعه سامانه یا نرم افزارهای مختلفی داشته باشد که هر یک به صورت جداگانه در حال سرویس دهی میباشد و دیتای موجود در آنها دارای ارتباط میباشد، ولی به دلیل جدا بودن سامانه ها نمی توان از این ارتباط بهرهبرداری کرد و حتی در برخی موارد دیتاهای تکراری بین سامانهها موجود می باشد در این حالت در صورت یکپارچه شدن این سامانهها میتوان صرفه جویی در زمان و بهرهبرداری بالایی از دیتای موجود داشته باشیم.
عکاسی
یک وبسایت فروشگاهی برای هر کسب و کاری در عصر حاضر ضروری است تا بتواند خواستهها و انتظارات بالای مصرفکنندگان مدرن را برآورده کند. چه کالاهای دیجیتالی بفروشید و چه کالاهای فیزیکی، داشتن یک وبسایت فروشگاهی باعث میشود برای مخاطبانتان در هر زمانی و در در هر نقطه از جهان در دسترس باشید.
ما در گروه بازارپردازی شطرنج تیمی مجرب از توسعه دهندگان وب داریم که تجربه گسترده ای در ساخت وبسایت های تجارت الکترونیک دارند و تضمین میکنیم که فروش شما را به حداکثر برسانیم. بخش بسیار مهم سفر مشتری این است که به آنها اجازه میدهید از مرحله جست و جو مستقیماً به فرآیند پرداخت برسند.
همه وبسایتهای فروشگاهی که ایجاد میکنیم یک مسیر خرده فروشی هموار برای مشتریان شما فراهم میکنند که هم لذت بخش و هم بدون اشکال است. ما سیستمهای پرداخت آسان را با روشهای مختلف، برای به حداکثر رساندن فروش راهاندازی خواهیم کرد. بهعنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتالی که دارای خدمات کاملی است، تیم ما میتواند بهترین تکنیک های سئو را برای یافتن وبسایت فروشگاهی جدید شما توسط مشتریانتان به کار گیرد.

فیلم برداری

محتوای بصری جذاب و حرفه ای یکی از جنبه های اساسی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق است. در گروه بازار پردازی شطرنج ، ما فیلمبرداران خبره ای داریم که می توانند با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات پیشرفته، فیلم و موشن گرافیک خارق العاده ایجاد کنند.
با طیف وسیعی از دپارتمانها در آژانس بازاریابی دیجیتال ما، توانایی ارائه پروژه شما را از اسکریپت به صفحه نمایش داریم. اگر ویدیو یک مورد بازاریابی جدید برای کسب و کار شما است، ما این تخصص را داریم که محتوای شما را به صورت آنلاین به صورت استراتژیک توزیع کنیم و به شما کمک کنیم مخاطبان جدیدی را به دست آورید.
با توجه به اینکه یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ در وب است هیچ زمانی بهتر از این نیست که ویدیو را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید و از مزایای حاصل از این کار بهره ببرید.
FAQs
دیجیتال مارکتینگ به عنوان بازاریابی آنلاین شناخته می شود، بازاریابی دیجیتال به تمام تلاش های بازاریابی که به صورت دیجیتالی در اینترنت انجام می شود اشاره دارد. استفاده از کانال های دیجیتالی مانند تبلیغات پولی در موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی و پلتفرم های رسانه های اجتماعی، باعث میشود کسب و کارهای بزرگ و کوچک با مشتریان جدید و فعلی خودارتباط برقرار کند.
در عصر حاضر، بازاریابی دیجیتال یک جزء کاملاً حیاتی از استراتژی تبلیغات یک کسب و کار است. در واقع، این روزها، بازاریابی دیجیتال بسیار رایج است، بیشتر مشتریان انتظار دارند که کسبوکارها و سازمانها از قبل در بازار دیجیتال حضور داشته باشند اگر کسبوکار شما هنوز این کار را نکرده است، دیگر زمانی مانند زمان حال وجود ندارد.
همانطور که از نام آن پیداست، بهینهسازی موتور جستجو (همچنین به عنوان SEO شناخته میشود) فرآیند فنی جهتدهی وبسایت شما به منظور رتبهبندی بالاتر و دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو است. این بخش مهمی از پیتزای دیجیتال مارکتینگ شما است که میتواند ترافیک را افزایش دهد و به ایجاد آگاهی آنلاین از برند کمک کند.
SEO مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است. این یک جزء پیچیده و در عین حال مهم از بازاریابی دیجیتال است که نباید نادیده گرفته شود.
همانطور که از نام آن پیداست، استراتژی بازاریابی دیجیتال، اجرای یک استراتژی بازاریابی آنلاین است. مانند بازاریابی سنتی، هدف استراتژی بازاریابی دیجیتال جذب مشتریان جدید و فعلی است. با این حال، برخلاف روشهای سنتی، استراتژی دیجیتال بر کانالهای آنلاین مانند بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانههای اجتماعی متکی است.
PPC مخفف pay-per-click است. این یک نوع تبلیغات اینترنتی موثر است که در آن مشتریان، هر بار که بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند، هزینه کمی از حساب شما کم میشود . شما فقط در صورتی هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود. اساسا، PPC راهی برای بازدید از وب سایت شما، علاوه بر هدایت ترافیک ارگانیک است.
در بازاریابی دیجیتال، سرنخ درخواستی است که از یک مشتری بالقوه دریافت می کنید. به عنوان مثال، می تواند یک بازدید کننده از وب سایت شما باشد که در خبرنامه شما عضو شده است. سرنخ ها را می توان از طریق ایمیل مارکتینگ، کمپین های رسانه های اجتماعی، صفحات فرود، چت بات ها و سایر اجزای دیجیتالی مانند محتوای ویدیویی یا یک CTA قوی (تماس برای اقدام) ایجاد کرد.
زمانی که بازاریابی دیجیتال به درستی اجرا شود، می تواند برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به طور یکسان بسیار موثر باشد. نسبت به بازاریابی سنتی مقرون به صرفه تر است و وقتی به گستردگی اینترنت توجه می کنید، نسبت به اکثر روش های تبلیغاتی کلاسیک دسترسی بیشتری دارد.
خدماتی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ ارائه میکنند به نیازهای کسبوکار شما بستگی دارد و در نتیجه، تعیین رقم دقیق در مورد هزینههای آنها دشوار است. برای مشخص کردن دقیق هزینه ها ، آژانس های تبلیغاتی باید استراتژی بازاریابی فعلی شما را ارزیابی کنند و دقیقاً آنچه را که کسب و کار شما برای رسیدن به موفقیت در دنیای آنلاین نیاز دارد، مشخص کنند.
اگر به دنبال شغلی هیجان انگیز در یک صنعت پرسرعت در حال رشد هستید، بازاریابی دیجیتال برای شما مناسب است. تعدادی تخصصهای مختلف در این صنعت وجود دارد که میتوانید با تخصص پیدا کردن در یکی از آن ها وارد بازار شوید.
برای شروع میتوانید با گروه بازارپردازی شطرنج تماس بگیرید. ما همیشه به دنبال استعداد ها برای جذب نیرو هستیم
این روزها، کسب و کارهای بیشتری به جای یک تیم بازاریابی داخلی، آژانس بازاریابی دیجیتال را انتخاب می کنند. این به این دلیل است که برون سپاری مدیریت بازاریابی دیجیتال شما می تواند کل فرآیند را ساده کند، در حالی که نگهداری و مدیریت یک تیم بازاریابی داخلی ممکن است دشوار باشد.
با بیان این موضوع، انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند برای بسیاری یک کار پیچیده و طاقت فرسا باشد – بنابراین در ادامه به شما میگوییم که در یک آژانس بازاریابی به دنبال چه چیزی باشید.
نیازهای بازاریابی شرکت خود را ارزیابی کنید
برای یافتن یک آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب، باید بدانید که کسب و کار شما به چه چیزی نیاز دارد. آیا به یک وبسایت جدید نیاز دارید؟ آیا در حال حاضر یک وب سایت دارید اما نیاز به SEO دارید؟ ارزیابی نیازهای خود به شما این امکان را می دهد که یک آژانس بازاریابی دیجیتالی را پیدا کنید که در مورد نیاز شما متخصص باشد.
تحقیقات خود را انجام دهید
برای کمی تحقیق در مورد آنچه نیاز دارید و آژانس های بازاریابی دیجیتالی که در محدوده شما ارائه خدمات میکنند به موتور جستجوی مورد علاقه خود بروید.
آژانسی بیابید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند
پیدا کردن یک آژانس بازاریابی دیجیتال که بتواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند و ارزش های آن با ارزش های شما همسو باشد، مهم است.

ما آماده کمک به شما هستیم
ما می دانیم که دنیای دیجیتال چقدر می تواند دلهره آور باشد. مهم نیست پروژه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با ما ارتباط بگیرید تا ما شرایط فعلی کسب و کار شما را به طور دقیق بررسی کنیم.

ما آماده کمک به شما هستیم
ما می دانیم که دنیای دیجیتال چقدر می تواند دلهره آور باشد. مهم نیست پروژه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با ما ارتباط بگیرید تا ما شرایط فعلی کسب و کار شما را به طور دقیق بررسی کنیم.