مشاوره و آموزش
مشاوره بازاریابی به ایجاد یک برنامه بازاریابی دقیق کمک میکند
کاری که ما انجام میدیم؟
مشاوره بازاریابی
تدوین استراتژی بازاریابی
مشاوره طرح کسب و کار و تهیه بیزنس پلن
مشاوره بازاریابی
مشاوره بازاریابی، به ایجاد برنامه بازاریابی دقیق، تعیین یک پیام تجاری و شناسایی بازاریابی چند زمینه ای درست برای دریافت پیام خارج از بازار هدف کمک می نماید
هم کسب وکارهای کوچک فاقد کارشناس بازاریابی (مارکتینگ) و هم شرکتهای بزرگ دارای واحد بازاریابی اختصاصی، میتوانند از مشاور بازاریابی بهره بگیرند. مشاور بازاریابی (مارکتینگ) می تواند:
• مهارت و تخصص ویژه ای که شرکت فاقد آن است را تأمین نماید.
• به چالش های داخلی، دید خارجی ارائه دهد.
• چشم انداز جدید از مشتریان یا استراتژی های بازاریابی ایجاد نماید.
• به کسب وکار اجازه دهد تا روی توسعه محصولات و عملکردهای کلی تمرکز نماید.
حوزه های مشاوره بازاریابی شطرنج
• مشاور بازاریابی (مارکتینگ) آنلاین Online Marketing Consultant
• مشاور بازاریابی (مارکتینگ) بین الملل International Marketing Consultant
• مشاور بازاریابی اینترنتی (مشاور دیجیتال مارکتینگ) Digital Marketing Consultant
• مشاوری بازاریابی (مشاور مارکتینگ) از طریق شبکه های اجتماعی Social Media Marketing Consultant
• مشاور بازاریابی (مارکتینگ) محتوایی – نوشتن محتوی تبلیغاتی Content Marketing Consultant
• مشاور بازاریابی (مارکتینگ) از طریق مدیریت برند و برندسازی (خلق برند) Branding and Marketing Consultant
• مشاور بازاریابی (مارکتینگ) از طریق افزایش رضایت و تجربه خوب مشترری Customer Satisfaction
• مشاور بازاریابی (مارکتینگ) بر اساس داده های دریافتی آنالیز شده بازار Data Driven Marketing
گروه شطرنج با در اختیار داشتن مشاورین تراز اول در سه حوزه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ آماده اراءه خدمات خود به صاحبین کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ می باشد.
کاری که ما انجام میدیم؟
مشاوره بازاریابی
تدوین استراتژی بازاریابی
مشاوره طرح کسب و کار و تهیه بیزنس پلن
آموزش
تضمین شغل برای کارجو / تامین نیروی انسانی ماهر برای کارفرما
دیجیتال مارکتینگ به دلیل بهره گیری از تخصص های مختلفی نظیر (برندینگ، بازاریابی، گرافیک، مدیریت سوشال مدیا، تولید محتوا و …)، هم در سمت یافتن نیروی مناسب برای کارفرما و هم در سمت پرورش نیروی ماهر همواره چالش برانگیز بوده است.
ما با نگاهی ویژه، برای این چالش راه حلی مناسب یافته ایم.
آموزش با تضمین اشتغال
رسالت اصلی دپارتمان آموزش شطرنج، تربیت نیروی کار ماهر در حوزه مارکتینگ (مفاهیم و ابزارها) می باشد اما اینجا پایان کار نیست. ما در شطرنج افراد علاقه مند به یادگیری تخصصی حوزه مارکتینگ را به بازار کار معرفی می کنیم.
در واقع ما برای علاقه مندان حوزه مارکتینگ (انلاین/آفلاین) علاوه بر آموزش تخصصی مباحث، شغل نیز ایجاد کرده ایم. بنابراین افراد دوره دیده و مورد تایید دپارتمان آموزش شطرنج حتما در حوزه تخصصی خود مشغول بکار خواهند شد.
تامین نیروی کار با پشتیبانی شطرنج
تامین نیروی کار همه فن حریف خصوصا در حوزه دیجیتال مارکتینگ به چالش بزرگ کسب و کارها تبدیل شده است. ما پس از اینکه نیروی کار مشتاق را با استانداردهای روز آموزش دادیم، به یکی از دو صورت زیر در اختیار شرکت ها قرار می دهیم:
• اعزام نیروی تمام وقت
در این حالت کارشناس دیجیتال مارکتینگ می تواند بصورت دایم در شرکت متقاضی می شود.
• اعزام نیروی پاره وقت
• در این حالت کارشناس دیجیتال مارکتینگ می تواند به میزان نیاز در شرکت متقاضی می شود.
در هر دو حالت قرارداد میان شرکت متقاضی با گروه شطرنج قرارداد منعقد شده و نیرو به میزان ساعت مورد نیاز برای شرکت اعزام خواهد شد که این موضوع مزایای زیر را برای شرکت متقاضی بهمراه خواهد داشت:
• امکان استقرار کارشناس در محل
• امکان برون سپاری کار به کارشناس
• استفاده از کارشناس آموزش دیده به میزان نیاز شرکت
• جلوگیری از هزینه ها اضافی مربوط به سربار حقوق
• پشتیبانی گروه شطرنج از نیروی اعزامی در هر زمان که نیاز باشد (در حوزه های تخصصی)
• جلوگیری از هدر رفت زمان و انرژی جهت اعلام نیاز و پروسه استخدام
• امکان جایگزینی نیروی اعزامی و از سرگیری سریع روند کار شرکت
• و …
FAQs
دیجیتال مارکتینگ به عنوان بازاریابی آنلاین شناخته می شود، بازاریابی دیجیتال به تمام تلاش های بازاریابی که به صورت دیجیتالی در اینترنت انجام می شود اشاره دارد. استفاده از کانال های دیجیتالی مانند تبلیغات پولی در موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی و پلتفرم های رسانه های اجتماعی، باعث میشود کسب و کارهای بزرگ و کوچک با مشتریان جدید و فعلی خودارتباط برقرار کند.
در عصر حاضر، بازاریابی دیجیتال یک جزء کاملاً حیاتی از استراتژی تبلیغات یک کسب و کار است. در واقع، این روزها، بازاریابی دیجیتال بسیار رایج است، بیشتر مشتریان انتظار دارند که کسبوکارها و سازمانها از قبل در بازار دیجیتال حضور داشته باشند اگر کسبوکار شما هنوز این کار را نکرده است، دیگر زمانی مانند زمان حال وجود ندارد.
همانطور که از نام آن پیداست، بهینهسازی موتور جستجو (همچنین به عنوان SEO شناخته میشود) فرآیند فنی جهتدهی وبسایت شما به منظور رتبهبندی بالاتر و دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو است. این بخش مهمی از پیتزای دیجیتال مارکتینگ شما است که میتواند ترافیک را افزایش دهد و به ایجاد آگاهی آنلاین از برند کمک کند.
SEO مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است. این یک جزء پیچیده و در عین حال مهم از بازاریابی دیجیتال است که نباید نادیده گرفته شود.
همانطور که از نام آن پیداست، استراتژی بازاریابی دیجیتال، اجرای یک استراتژی بازاریابی آنلاین است. مانند بازاریابی سنتی، هدف استراتژی بازاریابی دیجیتال جذب مشتریان جدید و فعلی است. با این حال، برخلاف روشهای سنتی، استراتژی دیجیتال بر کانالهای آنلاین مانند بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانههای اجتماعی متکی است.
PPC مخفف pay-per-click است. این یک نوع تبلیغات اینترنتی موثر است که در آن مشتریان، هر بار که بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند، هزینه کمی از حساب شما کم میشود . شما فقط در صورتی هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود. اساسا، PPC راهی برای بازدید از وب سایت شما، علاوه بر هدایت ترافیک ارگانیک است.
در بازاریابی دیجیتال، سرنخ درخواستی است که از یک مشتری بالقوه دریافت می کنید. به عنوان مثال، می تواند یک بازدید کننده از وب سایت شما باشد که در خبرنامه شما عضو شده است. سرنخ ها را می توان از طریق ایمیل مارکتینگ، کمپین های رسانه های اجتماعی، صفحات فرود، چت بات ها و سایر اجزای دیجیتالی مانند محتوای ویدیویی یا یک CTA قوی (تماس برای اقدام) ایجاد کرد.
زمانی که بازاریابی دیجیتال به درستی اجرا شود، می تواند برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به طور یکسان بسیار موثر باشد. نسبت به بازاریابی سنتی مقرون به صرفه تر است و وقتی به گستردگی اینترنت توجه می کنید، نسبت به اکثر روش های تبلیغاتی کلاسیک دسترسی بیشتری دارد.
خدماتی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ ارائه میکنند به نیازهای کسبوکار شما بستگی دارد و در نتیجه، تعیین رقم دقیق در مورد هزینههای آنها دشوار است. برای مشخص کردن دقیق هزینه ها ، آژانس های تبلیغاتی باید استراتژی بازاریابی فعلی شما را ارزیابی کنند و دقیقاً آنچه را که کسب و کار شما برای رسیدن به موفقیت در دنیای آنلاین نیاز دارد، مشخص کنند.
اگر به دنبال شغلی هیجان انگیز در یک صنعت پرسرعت در حال رشد هستید، بازاریابی دیجیتال برای شما مناسب است. تعدادی تخصصهای مختلف در این صنعت وجود دارد که میتوانید با تخصص پیدا کردن در یکی از آن ها وارد بازار شوید.
برای شروع میتوانید با گروه بازارپردازی شطرنج تماس بگیرید. ما همیشه به دنبال استعداد ها برای جذب نیرو هستیم
این روزها، کسب و کارهای بیشتری به جای یک تیم بازاریابی داخلی، آژانس بازاریابی دیجیتال را انتخاب می کنند. این به این دلیل است که برون سپاری مدیریت بازاریابی دیجیتال شما می تواند کل فرآیند را ساده کند، در حالی که نگهداری و مدیریت یک تیم بازاریابی داخلی ممکن است دشوار باشد.
با بیان این موضوع، انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند برای بسیاری یک کار پیچیده و طاقت فرسا باشد – بنابراین در ادامه به شما میگوییم که در یک آژانس بازاریابی به دنبال چه چیزی باشید.
نیازهای بازاریابی شرکت خود را ارزیابی کنید
برای یافتن یک آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب، باید بدانید که کسب و کار شما به چه چیزی نیاز دارد. آیا به یک وبسایت جدید نیاز دارید؟ آیا در حال حاضر یک وب سایت دارید اما نیاز به SEO دارید؟ ارزیابی نیازهای خود به شما این امکان را می دهد که یک آژانس بازاریابی دیجیتالی را پیدا کنید که در مورد نیاز شما متخصص باشد.
تحقیقات خود را انجام دهید
برای کمی تحقیق در مورد آنچه نیاز دارید و آژانس های بازاریابی دیجیتالی که در محدوده شما ارائه خدمات میکنند به موتور جستجوی مورد علاقه خود بروید.
آژانسی بیابید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند
پیدا کردن یک آژانس بازاریابی دیجیتال که بتواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند و ارزش های آن با ارزش های شما همسو باشد، مهم است.

ما آماده کمک به شما هستیم
ما می دانیم که دنیای دیجیتال چقدر می تواند دلهره آور باشد. مهم نیست پروژه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با ما ارتباط بگیرید تا ما شرایط فعلی کسب و کار شما را به طور دقیق بررسی کنیم.

ما آماده کمک به شما هستیم
ما می دانیم که دنیای دیجیتال چقدر می تواند دلهره آور باشد. مهم نیست پروژه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با ما ارتباط بگیرید تا ما شرایط فعلی کسب و کار شما را به طور دقیق بررسی کنیم.