ممیزی SEO
برای کسبوکارها و افرادی که در مورد بهبود نتایج موتورهای جستجوی خود جدی هستند، یکی از ممیزیهای SEO ما اولین قدم ضروری برای تضمین رتبهبندی بهتر است. ما تجزیه و تحلیل کاملی از وب سایت فعلی و حضور دیجیتال شما ارائه می دهیم که شامل تفکیک دقیقی از تصمیمات است: آنچه که برای بهبود وب سایت یک سکوی پرتاب است یا هر زمینه ای که نیاز به بهبود فوری دارد یا موارد طولانی مدت. این دیدگاه جدید به شما این امکان را می دهد که تصمیمات آگاهانه ای در مورد اینکه کدام گام ها را در اولویت قرار دهید، اتخاذ کنید. در نتیجه به سایت شما کمک میکند تا رتبه مورد نظر را زودتر کسب کند.
ممیزی های سئوی ما بر اساس تجربه دهه ها کار در چشم انداز دیجیتال است. آنها تمام اطلاعات قابل مشاهده، پنهان و فنی سایت شما را بررسی می کنند و پس از اتمام ممیزی، نتایج را در یک گزارش قابل درک به شما ارائه می دهیم. همه مشاهدات و توصیههای ما به بخشهای استاندارد و متفاوتی تقسیم میشوند و از آنجایی که ما یک خطمشی «بدون اصطلاحات تخصصی» داریم، همیشه برای توضیح هر چیزی که پیچیده به نظر میرسد، وقت میگذاریم.
ممیزی SEO
برای کسبوکارها و افرادی که در مورد بهبود نتایج موتورهای جستجوی خود جدی هستند، یکی از ممیزیهای SEO ما اولین قدم ضروری برای تضمین رتبهبندی بهتر است. ما تجزیه و تحلیل کاملی از وب سایت فعلی و حضور دیجیتال شما ارائه می دهیم که شامل تفکیک دقیقی از تصمیمات است: آنچه که برای بهبود وب سایت یک سکوی پرتاب است یا هر زمینه ای که نیاز به بهبود فوری دارد یا موارد طولانی مدت. این دیدگاه جدید به شما این امکان را می دهد که تصمیمات آگاهانه ای در مورد اینکه کدام گام ها را در اولویت قرار دهید، اتخاذ کنید. در نتیجه به سایت شما کمک میکند تا رتبه مورد نظر را زودتر کسب کند.
ممیزی های سئوی ما بر اساس تجربه دهه ها کار در چشم انداز دیجیتال است. آنها تمام اطلاعات قابل مشاهده، پنهان و فنی سایت شما را بررسی می کنند و پس از اتمام ممیزی، نتایج را در یک گزارش قابل درک به شما ارائه می دهیم. همه مشاهدات و توصیههای ما به بخشهای استاندارد و متفاوتی تقسیم میشوند و از آنجایی که ما یک خطمشی «بدون اصطلاحات تخصصی» داریم، همیشه برای توضیح هر چیزی که پیچیده به نظر میرسد، وقت میگذاریم.
چرا بک لینک ها مهم هستند؟
سئو اکنون بسیار ظریف تر و پیچیده تر است و نتایج ارگانیک بهتر به عناصر بسیار بیشتری متکی است. با این حال، بک لینک ها هنوز بخش بسیار مهمی از جعبه ابزار SEO شما هستند و بنابراین باید بررسی و تنظیم شوند. بک لینک های بد یا ضعیف تاثیر منفی خواهند داشت و ممکن است شما را در صفحات نتایج به پایین بکشاند.
هنگامی که تضمین رتبه بالای SERP برای موفقیت شما بسیار مهم است، درک مزایا و معایب بک لینک سایت شما بسیار مهم است. اگر بک لینک های شما تجزیه و تحلیل و بهینه سازی شوند، جایگاه شما در نتایج جستجوی ارگانیک شانس خوبی برای بالاتر بودن دارد.
تجزیه و تحلیل بک لینک ما نقاط قوت، ارتباط و هرگونه ضعف احتمالی را بررسی می کند.
با داشتن اطلاعات مورد نیاز، می توانیم به شما کمک کنیم:
- یافتن و حذف هر گونه پیوند بد، فاسد، یا آسیب رسان در سراسر سایت شما
- بالا بردن پروفایل بک لینک خود در حالی که از پنالتی های الگوریتمی یا دستی خودداری می کنید
- ارائه برنامه ای برای دریافت انواع بک لینک مناسب برای بهبود سئوی شما
سئو چیست؟
ردیابی مستمر عملکرد سایت
اگر متوجه کاهش دید سایت خود در SERP، کاهش عملکرد کلمات کلیدی یا بازدیدهای ارگانیک کمتر شده اید، ممکن است وب سایت شما با جریمه های موتور جستجو یا تغییر الگوریتم مواجه شده باشد.
معیارهای Linking یا پیوند دهی
معیارهای پیوند یا پیوند یک اصطلاح گروهی برای معیارهای مختلفی است که بر رتبه بندی در نتایج جستجو تأثیر می گذارد. آنها اعتبار هر صفحه وب آنلاین را ارزیابی و منعکس می کنند
تیم ما می تواند به شما بگوید که آیا معیارهای پیوند سایت شما سالم به نظر می رسند یا خیر:
Deep link ratio
Anchor texts
Follow vs NoFollow
Referring domains
Link types
Link velocity
تجزیه و تحلیل معیارها به صورت عمیق برای جستجوی ارگانیک شما حیاتی است و برای کمک به شما و پیشبرد درآمد صحیح لینک و استراتژی بازاریابی محتوای سفارشی بسیار مهم است.
Google Search Console
اگر تا به حال پیام «manual action» در کنسول جستجوی Google خود داشتهاید؟ این پیام کاملا نیاز به توجه دارد. این راهی است که گوگل به شما می گوید بک لینک های غیر طبیعی در سایت شما وجود دارد که برای بهبود سئوی شما باید اصلاح شوند.
ممیزی بک لینک رقبا
بخشی از خدمات ممیزی ما دیدگاه جدیدی را در مورد رقابت وب سایتتان به شما ارائه می کند. با تکمیل ممیزی بک لینک رقبا، می توانیم کشف کنیم و به شما نشان دهیم که آنها از چه استراتژی هایی استفاده می کنند. این به ما کمک میکند تا فرصتهای بازاریابی ، جمعیتشناسی جدید بالقوه و جریانهای درآمد اضافی را برای شما شناسایی کنیم.
ما از این تحلیل برای ساختن سایت بهتری برای شما استفاده می کنیم. یکی که فرصت ها را به حداکثر می رساند و محصولات و خدمات شرکت شما را به روشی شهودی تر به نمایش می گذارد.
ما این کار را با روش های زیر انجام میدهیم:
- درک استراتژی بلند مدت، اهداف و چالش های خود
- دانلود و تجزیه و تحلیل پروفایل های بک لینک رقبای کلیدی خود
- ارجاع دادن آنها به پروفایل پیوند خود
- تایید هر پیوند قوی یا ضعیف
- تصمیم گیری در مورد افزودن لینک سریع و آسان
- کمک به توسعه استراتژی کسب لینک و بازاریابی محتوا
FAQs
دیجیتال مارکتینگ به عنوان بازاریابی آنلاین شناخته می شود، بازاریابی دیجیتال به تمام تلاش های بازاریابی که به صورت دیجیتالی در اینترنت انجام می شود اشاره دارد. استفاده از کانال های دیجیتالی مانند تبلیغات پولی در موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی و پلتفرم های رسانه های اجتماعی، باعث میشود کسب و کارهای بزرگ و کوچک با مشتریان جدید و فعلی خودارتباط برقرار کند.
در عصر حاضر، بازاریابی دیجیتال یک جزء کاملاً حیاتی از استراتژی تبلیغات یک کسب و کار است. در واقع، این روزها، بازاریابی دیجیتال بسیار رایج است، بیشتر مشتریان انتظار دارند که کسبوکارها و سازمانها از قبل در بازار دیجیتال حضور داشته باشند اگر کسبوکار شما هنوز این کار را نکرده است، دیگر زمانی مانند زمان حال وجود ندارد.
همانطور که از نام آن پیداست، بهینهسازی موتور جستجو (همچنین به عنوان SEO شناخته میشود) فرآیند فنی جهتدهی وبسایت شما به منظور رتبهبندی بالاتر و دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو است. این بخش مهمی از پیتزای دیجیتال مارکتینگ شما است که میتواند ترافیک را افزایش دهد و به ایجاد آگاهی آنلاین از برند کمک کند.
SEO مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است. این یک جزء پیچیده و در عین حال مهم از بازاریابی دیجیتال است که نباید نادیده گرفته شود.
همانطور که از نام آن پیداست، استراتژی بازاریابی دیجیتال، اجرای یک استراتژی بازاریابی آنلاین است. مانند بازاریابی سنتی، هدف استراتژی بازاریابی دیجیتال جذب مشتریان جدید و فعلی است. با این حال، برخلاف روشهای سنتی، استراتژی دیجیتال بر کانالهای آنلاین مانند بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانههای اجتماعی متکی است.
PPC مخفف pay-per-click است. این یک نوع تبلیغات اینترنتی موثر است که در آن مشتریان، هر بار که بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند، هزینه کمی از حساب شما کم میشود . شما فقط در صورتی هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود. اساسا، PPC راهی برای بازدید از وب سایت شما، علاوه بر هدایت ترافیک ارگانیک است.
در بازاریابی دیجیتال، سرنخ درخواستی است که از یک مشتری بالقوه دریافت می کنید. به عنوان مثال، می تواند یک بازدید کننده از وب سایت شما باشد که در خبرنامه شما عضو شده است. سرنخ ها را می توان از طریق ایمیل مارکتینگ، کمپین های رسانه های اجتماعی، صفحات فرود، چت بات ها و سایر اجزای دیجیتالی مانند محتوای ویدیویی یا یک CTA قوی (تماس برای اقدام) ایجاد کرد.
زمانی که بازاریابی دیجیتال به درستی اجرا شود، می تواند برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به طور یکسان بسیار موثر باشد. نسبت به بازاریابی سنتی مقرون به صرفه تر است و وقتی به گستردگی اینترنت توجه می کنید، نسبت به اکثر روش های تبلیغاتی کلاسیک دسترسی بیشتری دارد.
خدماتی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ ارائه میکنند به نیازهای کسبوکار شما بستگی دارد و در نتیجه، تعیین رقم دقیق در مورد هزینههای آنها دشوار است. برای مشخص کردن دقیق هزینه ها ، آژانس های تبلیغاتی باید استراتژی بازاریابی فعلی شما را ارزیابی کنند و دقیقاً آنچه را که کسب و کار شما برای رسیدن به موفقیت در دنیای آنلاین نیاز دارد، مشخص کنند.
اگر به دنبال شغلی هیجان انگیز در یک صنعت پرسرعت در حال رشد هستید، بازاریابی دیجیتال برای شما مناسب است. تعدادی تخصصهای مختلف در این صنعت وجود دارد که میتوانید با تخصص پیدا کردن در یکی از آن ها وارد بازار شوید.
برای شروع میتوانید با گروه بازارپردازی شطرنج تماس بگیرید. ما همیشه به دنبال استعداد ها برای جذب نیرو هستیم
این روزها، کسب و کارهای بیشتری به جای یک تیم بازاریابی داخلی، آژانس بازاریابی دیجیتال را انتخاب می کنند. این به این دلیل است که برون سپاری مدیریت بازاریابی دیجیتال شما می تواند کل فرآیند را ساده کند، در حالی که نگهداری و مدیریت یک تیم بازاریابی داخلی ممکن است دشوار باشد.
با بیان این موضوع، انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند برای بسیاری یک کار پیچیده و طاقت فرسا باشد – بنابراین در ادامه به شما میگوییم که در یک آژانس بازاریابی به دنبال چه چیزی باشید.
نیازهای بازاریابی شرکت خود را ارزیابی کنید
برای یافتن یک آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب، باید بدانید که کسب و کار شما به چه چیزی نیاز دارد. آیا به یک وبسایت جدید نیاز دارید؟ آیا در حال حاضر یک وب سایت دارید اما نیاز به SEO دارید؟ ارزیابی نیازهای خود به شما این امکان را می دهد که یک آژانس بازاریابی دیجیتالی را پیدا کنید که در مورد نیاز شما متخصص باشد.
تحقیقات خود را انجام دهید
برای کمی تحقیق در مورد آنچه نیاز دارید و آژانس های بازاریابی دیجیتالی که در محدوده شما ارائه خدمات میکنند به موتور جستجوی مورد علاقه خود بروید.
آژانسی بیابید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند
پیدا کردن یک آژانس بازاریابی دیجیتال که بتواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند و ارزش های آن با ارزش های شما همسو باشد، مهم است.

ما آماده کمک به شما هستیم
ما می دانیم که دنیای دیجیتال چقدر می تواند دلهره آور باشد. مهم نیست پروژه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با ما ارتباط بگیرید تا ما شرایط فعلی کسب و کار شما را به طور دقیق بررسی کنیم.

ما آماده کمک به شما هستیم
ما می دانیم که دنیای دیجیتال چقدر می تواند دلهره آور باشد. مهم نیست پروژه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با ما ارتباط بگیرید تا ما شرایط فعلی کسب و کار شما را به طور دقیق بررسی کنیم.